Aerobic

Clasele de aerobic te pot ajuta să pierzi din greutate, să suporţi mai bine stresul și să-ţi întărești sistemul imunitar într-un mod dansant și ritmic. Din cap până în picioare, aerobicul îţi îmbunătăţește toate funcţiile corpului, devii mai rezistent, mai sănătos și cu o coordonare îmbunătăţită. Aerobicul dezvolta foarte bine rezistenţa cardio-respiratorie.

 

Program clase aerobic

 

Ora Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
8:30
 
Aquafit*
Ionut
  Aquafit*
Ionut
- -
9:30
 
 
 
    - Cardio Mix
Cristina
10:30
 
 
 
    - Pilates
Cristina
18:00   Spinning Beginners
Andrei
  Spinning Beginners
Andrei
Spinning Mixt Cardio
Andrei
- -
18:00   Aerostep
Cristina
  Cardio ABS
Cristina
  - -
19:00 Body Tonne
Ana
Body Tonne
Cristina
Fit Ball
Ana
Pilates
Cristina
Cardio
Ana
- -
19:00   Spinning Advanced
Andrei
  Spinning Advanced
Andrei
- -
20:00 Pilates
Ana
  Pilates
Ana
    - -

*Aceste clase se ţin în următoarele condiţii: doar pe bază de programare, minim 2 participanti şi confirmarea desfăşurării acestora la recepţie.

 

Solicită o programare aici

 

 

Galerie foto
Orhideea Spa
Orhideea Spa
Descriere clase aerobic:

 

Cristina

Data si locul nasterii: 22.01.1987, Bucuresti

Activitate sportiva si certificari :

  • Experienta in domeniul fitness/aerobic din anul 2006
  • Stagii de formare si calificare specialisti Sportul pentru Toti (aerobic/fitness)
  • Certificare I.F.W.S.A. (International Fitness Wellness and Spa Association) - Professional Personal Trainer
  • Participare la cursul de initiere si antrenare pentru acordarea primului ajutor la Asociatia Salvatorilor Voluntari pentru situatii de urgenta in 2011
  • Participare la cursuri de formare aerobic cu Alfredo Petrosino (International Fitness Presenter)
  • Participare la Festivalul Scolar al Sportului Aerobic 2001
  • Stagii de formare si certificare la Clubul de Arte Martiale "Sabaki-Do"
  • Practicarea dansului sportiv si a gimnasticii aerobice

Descriere in cateva cuvinte: Fire energica, vesela ,calda si optimista

Body Tone

O clasa de aerobic in timpul careia se folosesc mijloace din sala de fitness pentru un antrenament intens de tonifiere pentru principalele grupe musculare. Dupa incalzire se trece la executarea unor exercitii de forta cu propria greutate sau cu diferite accesorii cum ar fi gantere, bare sau stepere. Lucreaza toate grupele de muschi majore utilizând cele mai eficiente exercitii cu greutati . Clasele de Body Tone ajuta prin cresterea tonusului musculaturii si prin cresterea adaptarii organismului la efort in general.

Fitball

O clasa de aerobic ce contine atat exercitii dinamice cat si statice efectuate cu sau pe o minge speciala numita Fitball.

Beneficiile acestui tip de clase sunt numeroase:

  • ajuta la tonifierea musculara, in special cea a spatelui si cea abdominal
  • imbunatatesc echilibrul,stabilitatea si coordonarea
  • mingiile pe care se lucreaza preiau o parte din greutatea corpului,atenuand socurile,asadar este un curs recomandat pentru orice varsta
  • este o metoda excelenta de ardere a grasimilor pentru ca ofera un ritm cardiac ideal pentru arderea grasimilor, deoarece stam pe minge si forta gravitationala nu actioneaza in aceeasi masura ca atunci cand nu avem suport, ceea ce inseamna ca putem pastra mai usor zona aeroba de 60-70% (din frecventa cardiaca maxima), proprie fiecarui individ, astfel vom folosi optim fiecare minut de antrenament
  • menajeaza articulatiile gleznei si ale genunchiului pentru ca aerul din minge preia 1/3 din greutatea corpului (amortizeaza)
Pilates

O clasa cu exercitii care solicita atat corpul cat si mintea, care imbunatatesc flexibilitatea, forta, postura si reduc stresul. Miscarile se fac cu precizie si respiratia este controlata. Pilates-ul este o clasa adresata tuturor, sigura si fara impact asupra articulatiilor si spatelui.

Beneficiile exercitiilor de tip Pilates:

  • refacerea liniei posturale corecte
  • reducerea stresului
  • constientizarea miscarilor corpului si controlul respiratiei
  • ameliorarea durerilor spatelui si ale articulatiilor
  • imbunatatirea flexibilitatii, echilibrului si a rezistentei muscular
  • imbunatatirea tinutei generale a corpului prin exercitii specifice pentru muschii spatelui, pelvieni, abdominali si fesieri, facute la fiecare antrenament
  • construirea unei musculature lungi si subtiri