Cum scapam de durerile de spate?

Cu totii ne-am confruntat la un moment dat cu dureri de spate. Cele mai cunoscute motive pentru aparitia durerilor de spate sunt intinderile musculare sau ale ligamentelor, postura gresita si stresul. Masaj Relaxare Bucuresti

Cu toate ca este o afectiune dureroasa, nu este una grava in majoritatea cazurilor. Insa durerea de spate este o durere ce tinde sa persiste de la cateva zile pana la cateva saptamani. In cele mai multe cazuri, ea dispare in cel mult 6 saptamani.

In general, cel mai bun tratament este exercitiul fizic moderat ca de exemplu mersul pe jos sau sportul intr-o sala de fitness. Cu cat suntem mai sedentari cu atat muschii spatelui se atrofiaza mai mult si cu atat mai dese vor fi durerile de spate. Asadar, cu toate ca atunci cand ai o duere de spate acuta tot ce iti doresti este sa te intinzi in pat, acest lucru este de fapt extrem de nociv si nu face decat sa intretina sau chiar sa acutizeze durerea de spate. Cu toate acestea, pentru durerile de spate ce dureaza mai mult de 6 saptamani, este recomandat un consult la un medic de specialitate, exercitii fizice alaturi de un kinetoterapeut sau masaje terapeutice.

Durerile de spate la birou

Faptul ca stam in jur de 8 ore la birou in fata unui calculator in fiecare zi este in mod evident un lucru extrem de nociv. Mai mult decat atat, atunci cand ajungem acasa ne asezam in fata unui televizor sau tot in fata unui calculator. Asadar, efectul nociv continua.

Chiar daca atunci cand stai la birou ai o pozitie corecta, este extrem de important si necesar sa te ridici de pe scaun din cand in cand. Expertii ne recomanda sa ne ridicam de la birou cel putin o data la 30 de minute.

De asemenea, poti preveni aparitia durerilor de spate prin:

 

  • adoptarea unei pozitii corecte la birou
  • prin adaptarea pozitiei monitorului
  • inaltimea scaunului
  • pozitia tastaturii
  •  pozitia mouse-ului
  • aranjamentului obiectelor de pe birou
  • consum de lichide
  • exercitii fizice.

 

Asadar, daca lucrezi la un birou si folosesti un computer, iti poti imbunatati postura prin elementele mentionate mai sus.

 

Ajusteaza-ti scaunul astfel incat sa poti evita durerile de spate

Ideal, scaunul trebuie sa fie unul stabil, cu cinci picioare in forma de stea. Mai mult decat atat, scaunul ideal trebuie sa poata fi ajustat din punctul de vedere la inaltimii. Dar, poate cel mai important, scaunul trebuie sa aiba suport lombar ajustabil. Un aspect la fel de important este si pastrarea unghiului de 90 de grade al picioarelor pentru o postura corecta.

 

Pauze dese

Chiar daca pare greu de facut in fiecare zi, trebuie sa ne asiguram ca nu stam prea mult intr-o singura pozitie. Uneori, se poate intampla sa fii atat de absorbit de ceea ce faci, incat sa pierzi notiunea timpului. Asigura-te totusi ca iti schimbi pozitia in mod regulat.

De retinut este si faptul ca pauzele scurte si dese sunt mult mai benefice pentru spatele tau decat pauzele lungi dar rare. Acestea ofera ocazia muschilor spatelui sa se relaxeze in timp ce alti muschi preiau „munca”. Aceasta practica a pauzelor dese te vor ajuta sa te feresti de durerile de spate.

Preventia durerilor de spate

Masaj BucurestiIndiferent daca durerile de spate au aparut sau nu, avand un program incarcat la birou, fiind sedentari, este necesar sa se adopte diferite masuri profilactice in ceea ce priveste durerile de spate. Aceste masuri pot consta in exercitii regulate impreuna cu un kinetoterapeut pentru a corecta postura spatelui, precum si diferite terapii de relaxare si masaje terapeutice.

Orhideea Spa iti ofera terapii speciale pentru ameliorarea durerilor de spate. Bucura-te de o zi de rasfat si relaxare la Orhideea Spa cu terapiile Pain Stop Massage si Aromatic Moor Tension Relief Wrap, masaje de relaxare si detensionare. Te asteptam!